Garancija najnižje cene

Za vse rezervacije, opravljene preko našega spletnega rezervacijskega sistema, vam garantiramo najnižjo ceno!

garancija

Rezervacijska služba

Garancija najnižje cene

Če v roku 48 ur po opravljeni rezervaciji na spletu zasledite nižjo ceno za isto storitev od tiste, po kateri ste rezervirali, kontaktirajte našo rezervacijsko službo in priznali vam bomo nižjo ceno.

E: info@hit-alpinea.si

T: 080 88 30

Pogoji najnižje cene

Če po opravljeni rezervaciji v roku 48 ur na spletu zasledite nižjo ceno od tiste, po kateri ste rezervirali, kontaktirajte našo rezervacijsko službo in priznali vam bomo nižjo ceno.

Garancija se lahko uveljavi za identičen termin, identično dolžino bivanja, identično število oseb, identično namestitveno enoto ter identično storitev oz. aranžma, ki je bila potrjena ob rezervaciji s strani podjetja Hit Alpinea d.o.o.

Garancija najnižje cene se ne nanaša na:

  • Cene, ki so namenjene udeležencem seminarjev, kongresov, prireditev in sestankov.
  • Cene, ki so namenjene organiziranim skupinam.
  • Cene, ki so namenjene podjetjem.
  • Cene, ki so namenjene poslovnim partnerjem in njihovim zaposlenim.
  • Cene, ki so namenjene specifični skupini gostov in katere niso dostopne širši javnosti.

Garancija se ne nanaša tudi na ostale prodajne in plačilne pogoje, kot so lahko:

  • Zahteve glede predplačila oz. potrditve rezervacije s kreditno kartico.
  • Pogoji za odpoved rezervacije.
  • Pogoji za spremembo rezervacije.

Garancija mora biti uveljavljena najkasneje v roku 48 ur od opravljene rezervacije in 72 ur pred prihodom v hotel. Če je bila rezervacija opravljena manj kot 72 ur pred prihodom gostov, garancija ne velja. Po zaključenem postopku preverjanja garancije s strani družbe HIT Alpinea d.o.o. bo v primeru, da uveljavitev garancije vsebuje vse potrebne elemente, gost dobil pisno potrditev nove rezervacije z nižjo ceno.

V primeru, da je bila rezervacija podvržena 100% predplačilu se družba HIT Alpinea d.o.o. zavezuje, da bo razliko v EUR, vrnila na tekoči račun, katerega bo gost sporočil.

V kolikor uveljavitev garancije ne bo vsebovala vseh zahtevanih elementov, bo gost prejel pisni odgovor preko elektronske pošte z navedbo razloga, zakaj garancija ne more biti uveljavljena.

V primeru, da bi gost želel stornirati rezervacijo, veljajo pogoji, ki so bili potrjeni ob sami potrditvi le-te. Pogoji se navezujejo zlasti na stroške nastale zaradi odpovedi rezervacije.

Ostali pogoji

Družba HIT Alpinea d.o.o., ne sprejema odgovornosti za morebitne dodatne stroške, ki bi nastali v primeru odpovedi rezervacije in si pridržuje pravico spremembe ali preklica garancije najnižje cene kadarkoli in brez predhodnega obvestila.