Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja veljajo za bivanje v nastanitvenih objektih podjetja Hit Alpinea d.o.o., kar vključuje: Ramada Resort Kranjska Gora, Ramada Hotel & Suites Kranjska Gora, Hotel Kompas Kranjska Gora in Apartmaji Vitranc.

VKLJUČENE STORITVE 

Naslednje storitve veljajo za vse goste objektov Hit Alpinea d.o.o.: 

  • dostop do vodnega parka Aqua Larix ali bazena Kompas Relax centra (v času obratovanja),
  • brezplačen internet,
  • brezplačen vstop v Casino Larix ali Casino Korona,
  • animacijski program (v skladu z objavljenim urnikom),
  • parkiranje pred hotelom za čas bivanja (odvisno od razpoložljivosti).

SPECIFIKACIJE SOB IN PRIJAVA/ODJAVA

  • Soba je na dan prihoda na voljo od 14.00 ure dalje, na dan odhoda pa do 11.00 ure (Apartmaji Vitranc na dan prihoda od 15.00 ure dalje, na dan odhoda do 10.00 ure). Zgodnja prijava ali pozna odjava je možna glede na razpoložljivost in se v primeru večje zasedenosti zaračuna.
  • Menjava ali nadgradnja sobe je možna le v primeru prostih kapacitet. Če želite zamenjavo sobe, o tem takoj obvestite recepcijo ob prvem pregledu sobe po prijavi. Ko je soba že uporabljena, zamenjava ni več možna.
    • Doplačilo za višjo kategorijo sobe (soba superior): 20,00 € na sobo na noč.
    • Doplačilo za hotelski apartma: 50,00 € na sobo na noč.
    • Doplačilo za hotelski apartma z razgledom na gore: 100,00 € na sobo na noč.
  • Splošni pogoji bivanja v sobi:
    • Dnevna uporaba sobe se zaračuna v višini 60 % cene sobe po ceniku, veljavnem za tisti dan.
    • Ob prihodu so gostje dolžni opraviti prijavo na recepciji hotela; gostje Apartmajev Vitranc se prijavijo na recepciji Ramada Hotel & Suites v kolikor ne prejmejo drugih navodil. Prihod mora biti pred 20.00 uro.
    • Na dan odhoda so gostje dolžni odjaviti sobo najkasneje do 11.00 ure. V kolikor je mogoče, nam veliko pomeni, če gostje poravnajo svoje obveznosti do 9.00 ure na dan odhoda.
    • Dodatna ležišča (otroška posteljica, ležišče primerno za otroka do 6 let, ali dodatno ležišče za tretjo odraslo osebo) so na voljo le v določenih vrstah sob in so odvisna od razpoložljivosti (potrebna je predhodna rezervacija). Gost je dolžan prevzeti odgovornost in se zavedati, da se v primeru dodatnega ležišča v dvoposteljni sobi prosta površina zmanjša in gibanje po sobi lahko postane omejeno.

INTERNET

  • Brezplačen internet je na voljo v vseh hotelih.
    • Hotel Kompas – KOMPAS-GUESTS,
    • Ramada Resort, Ramada Hotel & Suites in Apartmaji Vitranc – HIT Alpinea d.o.o. Free Wifi..
  • V primeru tehničnih težav naj se gostje obrnejo na recepcijo.

KAJENJE

  • V skladu z nacionalno zakonodajo je kajenje prepovedano v hotelskih nastanitvah in vseh notranjih prostorih hotela. V primeru kršitve bo gostu zaračunan strošek čiščenja v višini 150 €.

OBLAČILA, PRANJE PERILA IN INVENTAR 

  • Uporaba kopalnega plašča se zaračuna 5,00 € na uporabo. Brisače za bazen so na voljo za izposojo na recepciji bazena po ceni 3,00 € za kos.
  • Inventarja ni dovoljeno poškodovati ali odnašati. Tudi spreminjanje razporeditve pohištva ni zaželeno. Gost je odgovoren za to, da sobo ali apartma zapusti v enakem stanju, kot ga je prejel. Vsaka povzročena škoda bo zaračunana glede višino računa izvajalca popravila. Izvajalca bo angažiral Hit Alpinea d.o.o.
  • Oblačila, ki jih gostje želijo oprati, zlikati ali kemično očistiti, naj bodo odložena v vrečo za perilo, ki se nahaja v omari v sobi. Priložen mora biti izpolnjen obrazec. Perilo, oddano pred 9.00 uro, bo vrnjeno v 12 urah; perilo, oddano po tej uri, bo vrnjeno v roku 24 ur. 

LJUBLJENČKI IN SHRANJEVANJE 

  • Gostje lahko shranijo kolesa in smuči v za to namenjenem prostoru v hotelu. O tem je treba obvestiti recepcijo.
  • Doplačilo za hišnega ljubljenčka znaša 15,00 € na noč (velja za izbrane sobe v Hotelu Kompas in Apartmajih Vitranc); prisotnost hišnega ljubljenčka mora biti najavljena že ob rezervaciji. Če hišni ljubljenček ni najavljen in se njegova prisotnost ugotovi ob prihodu ali med bivanjem, se zgoraj navedeno doplačilo poveča na 30,00 € na noč. Hrana za hišne ljubljenčke ni vključena in je podjetje Hit Alpinea d.o.o. ne zagotavlja.
  • Lastniki morajo znotraj hotelskega območja za hišnimi ljubljenčki počistiti, da skupaj ohranjamo čisto in prijetno okolje za vse goste.
  • Hišni ljubljenčki niso dovoljeni v javnih prostorih hotela, kot so wellness centri, fitnesi, restavracije, bari ipd. Edina izjema so psi vodiči, ki so pravno priznani kot medicinski pripomočki in imajo zato pravico dostopa do vseh javnih prostorov.

PRTLJAGA, PORTIRSKA STORITEV IN DRUGE STORITVE ZA GOSTE

  • Shramba prtljage je na voljo na hotelski recepciji na dan prihoda in dan odhoda.
  • Na voljo je portirska storitev po predhodnem dogovoru. Cena znaša 2,00 € na osebo oziroma najmanj 60,00 € na uro.
  • Vsa dodatna plačila, nastala med bivanjem gostov, kot so stroški v baru, wellness storitve, pranje perila ipd., je treba poravnati neposredno na kraju samem ali jih zaračunati na račun sobe.
  • Gostje lahko svoje pritožbe, pohvale ali druge povratne informacije pošljejo na elektronski naslov info@hit-alpinea.si.
  • Gostje lahko zaprosijo za dodatne storitve, ki se zaračunajo po veljavnem ceniku.
  • Ne ponujamo lastnih prevoznih storitev. Če gostje potrebujejo prevoz, jim lahko recepcija pomaga pri urejanju taksija, storitve GoOpti ali najema vozila.

 PRAVILA RESTAVRACIJE

  • Odnašanje hrane iz restavracije ali prinašanje lastne hrane v restavracijo ni dovoljeno. V primeru kršitve se sankcionira z opozorilom in v primeru ponovitve s prekinitvijo pogodbe o hotelskih storitvah, kar pomeni, da mora gost zapustiti hotelsko sobo in druge prostore hotela v roku 1 ure.
  • Kraja ali odnašanje inventarja iz restavracije, kot so kozarci, pladnji, jedilni pribor ipd., je strogo prepovedano.
  • Prinašanje lastnih pijač v restavracijo ni dovoljeno.
  • Pijača (vključno z vodo) ni vključena v ceno, razen če ni dogovorjeno drugače. Gostje lahko pijačo plačajo neposredno ali jo zaračunajo na svojo sobo.
  • Gostje naj si vzamejo le toliko hrane, kolikor so prepričani, da jo bodo pojedli, s čimer pomagajo zmanjševati količino zavržene hrane. Ponovni obiski bifeja so vedno dobrodošli.
  • Kosilo je na voljo v enem od hotelov in le ob predhodni najavi.
  • Doplačilo za dodatni obrok v okviru polpenziona (kosilo ali večerja): 22,00 € na osebo na dan (otroci od 6 do 12 let: 50 % popust; otroci do 6 let: brezplačno) – na voljo v enem od hotelov podjetja Hit Alpinea d.o.o. Od 1. 1. 2026 dalje bo cena dodatnega obroka 24,00 € na osebo.
  • Doplačilo za zajtrk v hotelski restavraciji: 14,00 € na osebo na dan (otroci od 6 do 12 let: 50 % popust; otroci do 6 let: brezplačno). Od 1. 1. 2026 dalje bo cena zajtrka 16,00 € na osebo.
  • Ure obrokov: zajtrk: 7.00–10.00, kosilo: 12.00–14.00*, večerja: 18.30–20.30 (zimska sezona), 19.00–21.00 (poletna sezona) *Kosilo je na voljo v enem od hotelov in le ob predhodni najavi.
  • Velike torbe in nahrbtniki niso dovoljeni v restavracijskem prostoru.

 

Odpiralni časi

  • Bazeni v Aqua Larix so odprti vsak dan od 9.00 do 21.00 ure.
  • Savne v Aqua Larix so odprte vsak dan od 12.00 do 21.00 ure (zimska sezona: 1. oktober – 31. maj) in od 14.00 do 21.00 ure (poletna sezona: 1. junij – 30. september).
  • Kozmetični center v Aqua Larix je odprt vsak dan od 9.00 do 21.00 ure.
  • Bazeni v Hotelu Kompas so odprti vsak dan od 9.00 do 19.00 ure.
  • Savne v Hotelu Kompas so odprte vsak dan od 12.00 do 19.00 ure. 

Savne

Finska savna

  • Temperatura: 80 – 90 ℃, vlažnost 10 - 25%.
  • Obisk v savni naj traja 8 – 12 minut (priporočljiv čas savnanja).
  • Pred savnanjem se je potrebno stuširati.
  • Vstop v savne v kopalnih oblačilih ni dovoljen. Obvezna je uporaba brisače ali rjuhe.
  • V savni je potrebno sedeti na brisači ali rjuhi.
  • Ohlajanje:
    • 10 – 15 minut: počivanje, mrzlo tuširanje ali oblivanje telesa z mrzlo vodo, ohlajanje v bazenu s hladno vodo.
    • Ohlajanje se lahko konča s toplo kopeljo nog, kar se lahko ponovi 2 – 3x, vedno pa se je treba ravnati po počutju.
    • Po zadnjem ohlajanju si gost lahko privošči osvežilno brezalkoholno pijačo in se popolnoma ohladi pred odhodom.
  • Opozorila:
    • Brisač gostje ne smejo odlagati na peč ali z njimi prekrivati peči, saj dejanje lahko izzove požar.
    • Zgornjih delov peči, se je prepovedano dotikati, saj lahko privede do hujših opeklin.
    • Uporaba in vnos lastnih eteričnih olj ni dovoljena.
    • Otroci v savni morajo biti pod nadzorom.
    • Osebe s povišanim krvnim tlakom, boleznimi srca, ožilja ter drugimi boleznimi, zaradi katerih bi bilo savnanje za njih lahko škodljivo, naj se o obisku savne prej posvetujejo z zdravnikom.
    • Uporaba savne pod vplivom alkohola ali prepovedanih substanc ni dovoljena.

 Infrardeča savna

  • Temperatura: 45 – 50°C, vlažnost: 5 – 12%
  • Pred savnanjem se je potrebno stuširati.
  • Vstop v savne v kopalnih oblačilih ni dovoljen. Obvezna je uporaba brisače ali rjuhe.
  • V savni je potrebno sedeti na brisači ali rjuhi.
  • Ohlajanje
    • Postopek savnanja in ohlajanja lahko traja tako dolgo, dokler se gost počuti prijetno.
    • Po zadnjem savnanju si lahko privošči zadnje tuširanje.
    • Preden se obleče, poskrbi, da se telo popolnoma osuši in ohladi.
    • Ob ohlajanju si lahko postrežete z brezalkoholnim napitkom in izbranim sadjem.
  • Opozorila
    • Infrardečo savno ni priporočljivo uporabljati več kot 30 minut naenkrat.
    • V primeru slabega zdravja in nosečnosti, naj se gost pred obiskom savne posvetuje z zdravnikom.
    • Uporaba savne pod vplivom alkohola ali prepovedanih substanc ni dovoljena.

 Turška savna

  • Temperatura: 40 – 45°C, vlažnost: 100%
  • Obisk v savni naj traja 8 – 12 minut (priporočljiv čas savnanja).
  • Vstop v savne v kopalnih oblačilih ni dovoljen. Obvezna je uporaba brisače ali rjuhe.
  • Pred savnanjem se je potrebno stuširati.
  • V savni je potrebno sedeti na brisači ali rjuhi.
  • Ohlajanje
    • Postopek savnanja in ohlajanja lahko traja tako dolgo, dokler se gost počuti prijetno.
    • Po zadnjem savnanju si lahko privošči zadnje tuširanje.
    • Preden se gost obleče, naj poskrbi, da se telo popolnoma osuši in ohladi.
    • Ob ohlajanju si gost lahko postreže z brezalkoholnim napitkom in izbranim sadjem.
  • Opozorila:
    • Gostje morajo biti pozorni na izvore pare v savni, saj je tam para lahko zelo vroča.
    • Uporaba savne pod vplivom alkohola ali prepovedanih substanc ni dovoljena. 

Kopališki red 

Kopališki red se navezuje na wellness kompleksa v Hotelu Kompas in Aqua centru v Ramada Resort. 

  • Obiskovalci so dolžni spoštovati kopališki red in kopališke oznake.
  • Vstop v Aqua Center je mogoč samo z elektronsko zapestnico. Z zapestnico gostje lahko uporabljajo le tiste prostore, katerim je namenjena:
    • modra barva za bazen/Vita center,
    • rumena barva za savno in bazen,
    • rdeča barva za savno.
  • Elektronska zapestnica omogoča le en vstop in izstop v Aqua Center.
  • Izguba zapestnice se zaračuna 35€.
  • Hotel Kompas nima elektronskih zapestnic. Gostje so dolžni sporočiti številko sobe na recepciji wellnessa.
  • Otroci, ki še niso dopolnili 8 let, lahko vstopajo v wellness le v spremstvu odrasle, polnoletne osebe.
  • V bazenu je obvezna uporaba kopalnih oblačil. Majhni otroci morajo v bazenu nositi neoprenske kopalke ali kopalne pleničke. Vstop v oblačilih (majčka, spodnje perilo, bermuda hlače,...) ni dovoljen.
  • Pred vstopom v bazenski kompleks je obvezno tuširanje in uporaba dezinfekcijskega bazena.
  • Vodja organizirane skupine obiskovalcev se mora z reševalcem iz vode dogovoriti o varnostnih ukrepih in posebnih željah skupine.
  • Po sončenju na terasi, obisku savne ali masaže se morajo obiskovalci pred vstopom v vodo ponovno stuširati.
  • Zdravstveno občutljivi obiskovalci se morajo pred vhodom v vodo ali savno javiti nadzorniku/reševalcu iz vode.
  • Starejši kopalci in funkcionalno ovirane osebe, ki se ne počutijo varne pri samostojnem vstopu in izstopu iz vode, morajo za pomoč zaprositi nadzornika/reševalca iz vode.
  • Osebam z nalezljivimi boleznimi vstop v bazen ni dovoljen.
  • Obiskovalci morajo bazene in druge kopališke naprave uporabljati ob upoštevanju svojih sposobnosti.
  • Obiskovalci so dolžni skrbeti za osebno higieno in higieno v bazenskem kompleksu, predvsem pa z ničemer ne smejo onesnaževati kopalne vode.
  • Kajenje ni dovoljeno, prav tako tudi ne vstop pod vplivom alkohola ali nedovoljenih substanc.
  • Vnos hrane in pijače ni dovoljen in se sankcionira z odhodom iz wellness centra.
  • Zaradi zdravstvenih razlogov je v bazenu s temperaturo nad 34℃ uporaba omejena na maksimalno 20 minut.
  • Obisk wellness kompleksa je na lastno odgovornost.
  • V primeru kakršnih koli nejasnosti ali težav naj se gostje obrnejo na najbližjega uslužbenca.
  • Izmenjava zapestnic med obiskovalci ni dovoljena. Zloraba se sankcionira z odvzemom.
  • Predmete z večjo vrednostjo je treba shraniti pri recepciji bazena.
  • Hit Alpinea d.o.o. ne odgovarja za predmete, ki jih obiskovalci prinesejo na bazen.
  • Plavanje pod vodo in skakanje v vodo lahko izjemoma dovoli le nadzornik za organizirane skupine in v drugih posebnih okoliščinah.
  • Nadzornik/reševalec ima pravico da:
    • Ugotovi istovetnost kopalca ali obiskovalca, ki krši določbe predpisov o varstvu pred utopitvami in ga prijavi pristojnemu inšpekcijskemu organu ali policiji.
    • Prepove uporabo objektov in naprav za kopanje osebi, ki s svojim ravnanjem očitno ogroža lastno varnost ali varnost drugih.
    • Zahteva, da kopališče zapusti oseba, ki kljub opozorilom ogroža varnost in krši kopališki red.

DODATNA IN OBVEZNA DOPLAČILA 

  • Obvezna dodatna doplačila:
    • Turistična taksa, prijava in zavarovanje: odrasli: 3,50 € na osebo na noč, otroci, stari 7–18 let: 1,75 € na osebo na noč (cene veljajo od 1. septembra 2024 in se lahko spremenijo glede na hotelsko politiko in/ali veljavno zakonodajo).
    • Končno čiščenje v Apartmajih Vitranc: 30,00 € na apartma.
  • Druga dodatna doplačila:
    • Doplačilo za enoposteljno sobo: 35,00 € na noč.
    • Doplačilo za otroško ležišče za otroka do 6 let: 35,00 € na noč.
    • Doplačilo za otroško posteljico: 12,00 € na noč.
    • Doplačilo za božično večerjo, 24. december (obvezno): 30,00 € na osebo (otroci 6–12 let: 50 % popust; otroci do 6 let: brezplačno) – doplačilo na polpenzion.
    • Doplačilo za silvestrsko večerjo, 31. december (obvezno): 120,00 € na osebo (otroci 6–12 let: 50 % popust; otroci do 6 let: brezplačno) – velja za Hotel Kompas in Ramada Resort; doplačilo na polpenzion.
    • Doplačilo za silvestrsko večerjo pri polpenzionu, 31. december (neobvezno): 45,00 € na osebo (otroci 6–12 let: 50 % popust; otroci do 6 let: brezplačno) – velja za goste Ramada Hotel & Suites.
    • Garaža: 16,00 € na dan (obvezna predhodna rezervacija) v Ramada Hotel & Suites.
    • Sprememba potrjene rezervacije: 20,00 € na spremembo.
    • Uporaba kopalnega plašča: 5,00 € na uporabo.
    • Izguba hotelske sobne kartice se zaračuna 5,00 € na kartico.
    • Garancija sobe z balkonom: 10,00€ na dan. V kolikor gost le izrazi željo po sobi z balkonom, le to zabeležimo in jo izpolnimo v kolikor je to mogoče.
  • Zavarovanja:
    • Zavarovanje v višini 10,00 € za uporabo smučarskega garderobnega omarice. Znesek se vrne, če gost ob odhodu vrne ključ od omarice.
    • Zavarovanje v višini 20,00 € za parkirno dovolilnico (v povezavi z Apartmaji Vitranc). 

POPUSTI IN PROMOCIJE

  • Gostje prejmejo 30 % popust za vstop v savne Wellness Hit Alpinea d.o.o. (v času obratovanja).
  • Garancija najnižje cene določa, da če gost v 48 urah po spletni rezervaciji najde nižjo ceno za enako storitev, kot jo je rezerviral, lahko kontaktira naš rezervacijski oddelek in priznali mu bomo nižjo ceno.

PLAČILA IN ODPOVEDNI POGOJI 

  • Plačilo je možno z večino kreditnih kartic, razen z American Express, ki je ne sprejemamo.
  • Pogoji predplačila
    • Predplačilo znaša 50 % osnovnega zneska rezervacije.
    • Plačilo mora biti izvedeno na naš bančni račun ali pa mora biti kot jamstvo zagotovljena kreditna kartica (najmanj 14 dni pred prihodom).
    • Rezervacija je potrjena ob prejemu (predplačila) na naš bančni račun.
    • Preostanek zneska se poravna neposredno v hotelu.
    • Podatki za bančno nakazilo:
      Hit Alpinea d.o.o., Borovška cesta 99, 4280 Kranjska Gora
      Banka: Gorenjska banka d.d., Kranj
      Številka računa: SI56 0700 0000 0004 358
      Sklic: Pri nakazilu uporabite številko rezervacije, ki je navedena v ponudbi (to je bistveno za pravilno obdelavo plačila).
    • Najvišji znesek gotovine, ki ga lahko sprejmemo na recepciji, je 4.999,00 € na stranko.
  • Politika odpovedi
    • Gost lahko svojo rezervacijo brezplačno odpove do 7 dni pred predvidenim datumom prihoda. V primeru odpovedi manj kot 7 dni pred prihodom si pridržujemo pravico do zaračunavanja 100 % stroškov rezervacije.
    • Zgornja politika odpovedi velja le v primeru, da v ustrezni ponudbi, potrditvi, pogodbi ali drugem ustreznem pravnem dokumentu ni bilo specificirano drugače.
    • Z izvedbo rezervacije, nakupa ali druge vrste dogovora gost potrjuje, da je seznanjen s pogoji odpovedi in jih v celoti sprejema.

VERSKA, VEDENJSKA PRAVILA IN PRAVILA DOSTOPNOSTI

  • Molitev in druge verske dejavnosti niso dovoljene v restavraciji, hodnikih ali v drugih skupnih prostorih hotela. Po predhodnem dogovoru lahko za takšne namene zagotovimo poseben prostor.
  • Dostop do hotelske kuhinje je dovoljen samo pooblaščenemu hotelskemu osebju.
  • Nočni mir traja od 22.00 do 6.00. V tem času niso dovoljeni glasni zvoki, kričanje, glasna glasba, loputanje z vrati in podobne dejavnosti.
  • V skupnih prostorih (vključno z avlo, hodniki, barom, restavracijo, sejno sobo ipd.), se morajo gostje obnašati spoštljivo in primerno.
  • Glasnost pogovorov v skupnih prostorih naj bo zmerna, primerna javnemu prostoru. Kričanje, glasno telefoniranje ali druga moteča vedenja niso dovoljena.
  • V skupnih prostorih je pričakovano primerno in civilno oblačenje - dnevna, urejena oblačila. Kopalni plašči, pižame, prekomerno razgaljena oblačila in spodnje perilo niso ustrezna za skupne prostore (izjema je vstop in izstop iz wellnessa s kopalnim plaščem).
  • Gostje se morajo držati splošnih smernic miru, reda in spoštovanja zasebnosti drugih. V primeru neprimernega vedenja si Hit Alpinea d.o.o. pridržuje pravico do opozorila in po potrebi nadaljnjih ukrepov.

 DODATNA PRAVILA ZA SKUPINE

  • V hotelih gostimo različne skupine. Vsaka ima v naprej dogovorjene zahteve in preference. Prosimo, da spoštujete, da so storitve zagotovljene v skladu s temi individualnimi dogovori.
  • Zgodnji zajtrk za skupine je mogoč samo po predhodnem dogovoru in ob doplačilu (minimalno doplačilo znaša 50,00 €. Cena na osebo je 2,00 €, za skupine z najmanj 25 osebami. Manjše skupine so dobrodošle, vendar ostaja minimalno doplačilo 50,00 €).

DVORANE IN KONFERENČNE SOBE

  • Prostor za dogodek mora biti predhodno rezerviran in potrjen.
  • Postavitev prostora, tehnična oprema in cvetlični aranžmaji morajo biti sporočeni najmanj 10 dni pred dogodkom.
  • Vsakršna sprememba postavitve prostora na dan dogodka bo obračunana v višini 100 €.
  • Dostava hrane ali pijače iz zunanjih virov ni dovoljena brez predhodnega pisnega dogovora.
  • Organizator dogodka je odgovoren za morebitno škodo opreme ali same dvorane/konferenčne sobe. Šteje se, da je škodo povzročil organizator dogodka, v kolikor je do nje prišlo med trajanjem dogodka. Stroški popravila bodo zaračunani glede na višino računa izvajalca popravila. Izvajalca bo angažiral ponudbik prostora in Hit Alpinea d.o.o.
  • Organizator mora predložiti podroben program dogodka najmanj 10 dni vnaprej in/ali o tem obvestiti ponudnika prostora.
  • Uporaba dvorane za seminarje je dovoljena do 20. ure, razen če je dogovorjeno drugače.
  • Pomoč osebja hotela pri dekoraciji je na voljo na zahtevo in se dodatno zaračuna glede na zahtevnost obsega storitve.
  • V primeru, da Hit Alpinea d.o.o. zagotovi preskrbo z vodo in elektriko med dogodkom, ki se dogaja zunaj, se stranki zaračuna dejanska poraba.
  • Zahteve za tehnično pomoč morajo biti oddane najmanj 10 dni vnaprej. Cena znaša 30,00 € na uro ali 150,00 € na dan.
  • Če je dvorana po dogodku nadpovprečno umazana ali razmetana, se dodatno čiščenje zaračuna na podlagi neposredne ocene prostora po dogodku.
  • Če organizator namerava prinesti lastno opremo (npr. hladilnike, zaslone, televizorje), mora to sporočiti in pridobiti odobritev najmanj 14 dni pred dogodkom.
  • Cenik najema dodatne tehnične opreme:
    • Najem prenosnega računalnika – 100 € na dan
    • Najem hibridne opreme (kamera, ojačevalec zvoka, računalnik): 150 € na dan
    • Moderatorski komplet – 50 € na dogodek
  • Pogoji odpovedi so določeni v ustrezni ponudbi, potrditvi, pogodbi ali drugem veljavnem pravnem dokumentu. Z rezervacijo, nakupom ali sklenitvijo druge vrste dogovora potrjujete in sprejemate pogoje odpovedi, določene v teh dokumentih.

TRAJNOST 

V podjetju Hit Alpinea d.o.o. skrbimo za okolje in sledimo trajnostnim usmeritvam, kot so:

  • upravljanje z odpadno hrano,
  • varčevanje z vodo in električno energijo
  • podpiranje trajnostne mobilnosti,
  • ločevanje in recikliranje odpadkov ipd.

Redno pregledujemo in izboljšujemo naše trajnostne prakse, da bi zmanjšali vpliv na okolje ter pozitivno prispevali k lokalni skupnosti.

SPLOŠNI POGOJI IN OMEJITVE 

  • Hit Alpinea d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen in vsebine programov kot so paketi, animacijski programi in druge oblike organiziranih storitev, brez predhodnega obvestila.
  • Dodatni stroški se obračunavajo v skladu z veljavnim cenikom.
  • Paketne ponudbe veljajo za omejeno število sob in niso veljavne med večjimi dogodki in prireditvami.
  • Hit Alpinea d.o.o. ne odgovarja za morebitno neobratovanje ali omejeno delovanje objektov ali storitev v lasti tretjih oseb zaradi tekmovanj, dogodkov, pomanjkanja snega, neugodnih vremenskih razmer ali drugih nepredvidenih okoliščin, kar gostom ne daje pravice do povračila stroškov, popustov ali podaljšanja veljavnosti vozovnic.
  • Cene na naši spletni strani, cenikih in rezervacijskih platformah so navedene v evrih in vključujejo DDV.
  • Storitve je mogoče koristiti izključno v času bivanja.
  • Popustov ni mogoče med seboj kombinirati.
  • Hit Alpinea d.o.o. si pridržuje pravico do prerazporeditve gostov med hoteli.
  • V primeru, da stranka predloži dokumentacijo, kot so seznami gostov po sobah, časovnice in druga potrebna dokumentacija definirana v ponudbi/pogodbi, ki je slabo strukturirana, nejasna ali težko razumljiva, si prodajni svetovalec pridržuje pravico, da zahteva pojasnila ali dokumentacijo zavrne.

PARKIRNI POGOJI

Splošni pogoji uporabe parkirišč družbe Hit Alpinea d.o.o. veljajo za vse uporabnike parkirišč in so objavljeni na spletni strani https://www.hit-alpinea.si/en/general-terms-and-conditions/.

Splošna določila

  • Hotel oz. gostinec na podlagi 741. člena Obligacijskega zakonika in 50. člena Posebnih uzanc v gostinstvu odgovarja za vozila, ki jih gostje parkirajo na parkirišču hotela in sicer za škodo v višini vrednosti, a največ 50.000 tolarjev oz. cca 209 EUR. Šteje se namreč, da je sklenjena shranjevalna pogodba, na podlagi katere hotel odgovarja za varnost vozila in škodo na njem. Hotel odgovarja tudi, če škode ni mogel preprečiti z običajno skrbnostjo, razen če lahko dokaže, da je škoda nastala zaradi okoliščin, ki se jim ni bilo mogoče izogniti, zaradi vzroka v stvari sami ali po krivdi gosta. Hotel ne odgovarja, če je parkirišče neograjeno, nevarovano ali javni prostor, kjer gost parkira prostovoljno brez posebnega nadzora hotela – v tem primeru hotel odgovarja po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti, ki zahtevajo dokaz krivde.
  • Parkiranje je za hotelske goste in obiskovalce hotelskih dogodkov (kot so seminarji, konference in podobno) brezplačno. Vsi ostali obiskovalci morajo parkiranje plačati po veljavnem ceniku – bodisi na avtomatski blagajni bodisi na hotelski recepciji.
  • Brezplačno parkiranje za goste je dovoljeno le za čas trajanja njihovega bivanja.
  • Parkiranje večjih vozil je potrebno predhodno dogovoriti z recepcijo.

 Definicije

  • Uporabniki so vsi vozniki (dnevni uporabniki in imetniki dovolilnic), ki zapeljejo svoje vozilo na parkirišče, skupaj s svojimi sopotniki in vsemi drugimi osebami, ki se nahajajo na območju parkirišča, ne glede na njihovo upravičenost.
  • Dnevni uporabniki so vozniki, ki zapeljejo svoje vozilo na parkirišče in nimajo sklenjene najemne pogodbe za uporabo parkirišča (dovolilnica za daljše obdobje), skupaj s svojimi sopotniki.
  • Imetniki dovolilnic so vozniki, ki zaprosijo za dovolilnico za parkiranje in jim je ta dovolilnica tudi odobrena. Z vplačilom pristojbine za dovolilnico se šteje, da je voznik sklenil najemno pogodbo za uporabo parkirišča (dovolilnica za daljše obdobje).

 Dostop in vstop

  • Na parkirišče je mogoče vstopiti le skozi dvižne zapornice, z uporabo sistema za elektronsko branje registrskih tablic.
  • Ob vstopu na parkirišče mora voznik pritisniti gumb za izdajo parkirnega listka na vstopnem avtomatu pred zapornico in vzeti listek. Alternativno sistem samodejno prebere registrsko številko vozila.
  • Čas parkiranja se beleži samodejno. Ob prehodu vozila skozi dvižno zapornico se v informacijskem sistemu zabeležita registrska številka vozila ter datum in ura prehoda. Ti podatki so natisnjeni na parkirnem listku, ki ga uporabnik sprejme za namen plačila parkirnine.
  • Hotelski gostje se morajo s parkirnim listkom registrirati na recepciji hotela. Če že imajo parkirni listek ali dovolilnico, se lahko registrirajo neposredno ob vstopu na parkirišče.
  • Sprejem parkirnega listka (kartice) ali registracija je pogoj za vstop z motornim vozilom na parkirišče. Sprejem parkirnega listka (kartice) ali registracija sta obvezna tudi, če je zapornica ob vstopnem avtomatu odprta.
  • Uporabnik lahko parkira na prostem, označenem parkirnem mestu.
  • Če uporabnik na parkirišču ostane manj kot 15 (petnajst) minut, lahko parkirišče zapusti brezplačno in brez uporabe avtomatske blagajne, vendar se mora vseeno registrirati na izhodnem avtomatu, da lahko zapusti parkirišče.
  • Parkirišča ni mogoče zapustiti, dokler prejšnje vozilo ne zapusti registracijske točke in se zapornica za njim ne zapre.
  • Ena parkirna vozovnica (kartica) ali registracija omogoča vstop ali izstop samo enemu vozilu.

Prometni in parkirni režim 

  • Uporabniki parkirišča so dolžni ravnati v skladu s prometnimi predpisi, navodili za uporabo parkirišča (navodila, prikazana ob vstopu), prometnimi znaki, semaforji in drugimi signali ali označbami.
  • Prepovedano je parkirati, ustavljati, prehitevati, obračati ali voziti vzvratno na vstopnih in izstopnih pasovih. Med vožnjo po parkirišču morajo biti prižgane zasenčene luči vozila, uporaba dolgih luči in zvočnih signalov pa ni dovoljena.
  • Maksimalna dovoljena hitrost je 5 km/h. Minimalna varnostna razdalja med vozili je 5 metrov, pri parkiranju pa vozniki ne smejo ovirati drugih uporabnikov parkirišča.
  • Uporabniki morajo izklopiti motor vozila takoj, ko se ustavijo in parkirajo.
  • Neavtorizirano zadrževanje na parkirišču ni dovoljeno.
  • Med parkiranjem na parkirišču morajo gostje poskrbeti, da je njihovo vozilo zaklenjeno.
  • Ni dovoljeno ogrevati ali testirati motor, prav tako je prepovedano popravljati vozila, spuščanje hladilne tekočine, menjava olja ali izvajanje katerega koli drugega vzdrževanja vozila.
  • Pozimi mora biti parkirano vozilo opremljeno za sezono (zimske pnevmatike ali snežne verige) in imeti »antifriz« v hladilnem sistemu. Uporabniki morajo pred vstopom na parkirišče odstraniti sneg iz vozila.
  • Neprekinjeno parkiranje na parkirišču, daljše od 7 (sedem) dni, ni dovoljeno brez potrditve ali predhodnega dogovora z upravljavcem parkirišča.

Plačilo in registracija

  • Ob koncu bivanja na parkirišču je treba parkirnino poravnati na avtomatski blagajni v skladu z veljavnimi parkirnimi tarifami ali na hotelski recepciji.
  • Plačila na avtomatski blagajni na parkirišču Plato so možna samo s plačilno kartico (avtomatska blagajna ne sprejema gotovine).
  • Ob izhodu iz parkirišča ni potrebno vstaviti parkirnega listka (kartice) v izhodni avtomat (registracijsko točko); vozila lahko zapustijo parkirišče na podlagi prepoznavanja registrskih tablic.
  • Hotelski gostje morajo svoj parkirni listek registrirati na hotelski recepciji. Listek je treba vzeti na vstopnem avtomatu ob prihodu. Parkirni listek je treba vzeti tudi, če je zapornica dvignjena. 

Zloraba in kršitve

  • Zloraba parkirnega listka (kartice) pomeni vsakršno ravnanje v nasprotju s pogoji uporabe parkirišča, zlasti uporaba istega parkirnega listka (kartice) za izhod dveh ali več vozil brez plačila parkirnine.
  • Kršitve splošnih pogojev uporabe parkirišča (še posebej zloraba parkirnega listka (kartice)) vodijo do takojšnje prekinitve dovoljenja za parkiranje. Imetnikom letne parkirne dovolilnice se takoj odvzame dostop do parkirišča.
  • Upravljavec lahko izda dodatna obvestila in opozorila v pisni obliki ter jih razobesi na vidnih mestih na parkirišču. Takšna dodatna obvestila in opozorila se štejejo za sestavni del splošnih pogojev uporabe parkirišča.
  • Ogrožanje lastne varnosti ali varnosti drugih na parkirišču ni dovoljeno. V primeru, da gost povzroči škodo drugim, je zanjo odškodninsko odgovoren. 

Ravnanje v primeru incidentov

  • Uporabniki morajo o morebitni škodi, ki je nastala na njihovem vozilu med najemom parkirnega mesta ali ki so jo utrpeli med gibanjem po parkirišču, takoj obvestiti osebje Hit Alpinea d.o.o, tako da pokličejo Hotel Kompas na telefonsko številko (+386) 4 589 21 00 ali pošljejo e-pošto na: parking@hit-alpinea.si.
  • Uporabnik mora omogočiti osebju Hit Alpinea d.o.o., da pregleda in zavaruje vse dokaze, preden se vozilo premakne, ter ne sme ovirati postopka ugotavljanja dejanskega stanja domnevnega škodnega dogodka. Uporabnik in osebje Hit Alpinea d.o.o. bosta skupaj sestavila zapisnik o poškodbi vozila.
  • Če je bila škoda povzročena upravljavcu parkirišča, lahko ta izvede poizvedbe o lastniku vpletenega vozila in storilcu.
  • Storilec je oseba, vpisana v uradni register motornih vozil na dan parkiranja, razen če ni z verodostojnim dokumentom dokazano drugače.
  • Upravljavec pošlje storilcu pisni opomin s terjatvijo za povračilo škode (če je bila povzročena škoda).
  • Upravljavec parkirišča lahko od storilca zahteva tudi povračilo stroškov odvetnika in drugih stroškov, nastalih pri poizvedbah in pošiljanju opomina, v skladu z veljavnimi tarifami za odvetniške storitve. 

Varovanje podatkov in nadzor

  • Celotno območje vseh parkirišč je pod video nadzorom, kar je ustrezno označeno tudi na samem parkirišču.
  • Hit Alpinea d.o.o., Borovška cesta 99, 4280 Kranjska Gora, izvaja video nadzor parkirišč in video nadzor za elektronsko prepoznavo registrskih tablic.
  • Uporabljamo sistem video nadzora za celotno območje parkirišč in sistem za elektronsko prepoznavo registrskih tablic.
  • Upravljavec in uporabnik osebnih podatkov je Hit Alpinea d.o.o., pogodbeni obdelovalec osebnih podatkov, povezanih z video prepoznavo registrskih tablic, pa je Palisada sistemi d.o.o., Moste 2A, 4274 Žirovnica.
  • Obdelovalec osebnih podatkov, pridobljenih z video nadzorom za elektronsko prepoznavo registrskih tablic, je Palisada sistemi d.o.o. Namen obdelave, pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov in zakoniti interes so pojasnjeni spodaj.
  • Video nadzor za prepoznavo registrskih tablic se izvaja za zagotovitev učinkovitega in hitrega sistema dostopa do parkirišča tako za dnevne uporabnike kot imetnike dolgoročnih dovolilnic.
  • Video nadzor celotnega območja parkirišč se izvaja za zagotavljanje varnosti oseb in premoženja, beleženje morebitnih škodnih dogodkov ter uveljavljanje pravnih zahtevkov ali obrambo pred različnimi pravnimi zahtevki, ki bi lahko nastali iz pogodbenega razmerja med uporabniki in upravljavcem parkirišča.
  • HIT Alpinea d.o.o. upravlja zbirko osebnih podatkov dnevnih uporabnikov in imetnikov dolgoročnih dovolilnic, v kateri se obdelujejo podatki o registrski številki ter datumu in času vstopa in izstopa s parkirišča. V primeru hotelskih gostov in imetnikov dolgoročnih dovolilnic ti osebni podatki vključujejo tudi ime in priimek, domači naslov, davčno številko, telefonsko številko in/ali elektronski naslov. Navedeni podatki se uporabljajo za osebno identifikacijo, plačilo, zagotavljanje varnosti oseb in premoženja, identifikacijo storilcev in povzročiteljev škode, reševanje tehničnih težav, pošiljanje opominov in izterjavo.
  • Obdelava osebnih podatkov je potrebna za izvajanje pogodbe, katere ena od strank je uporabnik - posameznik, na katerega se podatki nanašajo, ali za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe (točka (b) člena 6/I Splošne uredbe o varstvu podatkov) in za zakoniti interes upravljavca (točka (f) člena 6/I Splošne uredbe o varstvu podatkov).
  • Osebni podatki se posredujejo le pogodbenemu obdelovalcu osebnih podatkov, Palisada sistemi d.o.o., ki upravlja sistem video nadzora za prepoznavo registrskih tablic. Palisada sistemi d.o.o. obdeluje podatke za zagotovitev učinkovitega vstopa in izstopa iz parkirišč ter za plačilo (točka (f) člena 6/I Splošne uredbe o varstvu podatkov).
  • Podatki uporabnikov, razen imetnikov dolgoročnih dovolilnic, se hranijo 3 mesece od datuma izstopa iz območja, ki je predmet kontrole dostopa z LPR sistemom, podatki imetnikov dolgoročnih dovolilnic pa se hranijo 3 mesece po poteku dovolilnice zaradi morebitnega neplačila parkirnine ali uveljavljanja oz. obrambe pred različnimi pravnimi zahtevki, ki bi lahko nastali iz pogodbenega razmerja med uporabniki in upravljavcem parkirišča.
  • Obdobje hrambe video posnetkov celotnega območja parkirišč je 1 mesec. Po tem času se podatki izbrišejo, v primeru kaznivih dejanj, nesreč ali drugih incidentov pa se podatki hranijo ločeno toliko časa, kolikor je potrebno za zaključek ustreznih postopkov in so varovani pred dostopom nepooblaščenih oseb.
  • Podatki se ne prenašajo v tretje države in ne posredujejo tretjim osebam, razen če je uporabnik podatkov za to zahteval ali če je upravljavec dolžan to storiti za izpolnitev zakonskih obveznosti.
  • Posamezniki imajo pravico do informacij, dopolnitve, popravka, omejitve obdelave, izbrisa ali prenosljivosti svojih osebnih podatkov.
  • Posamezniki imajo pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, gp.ip@ip-rs.si.
  • Pooblaščenec za varstvo podatkov: Odvetniška družba Ilić & partnerji, o.p.d.o.o., Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana, telefonska številka +386 0(5)9 086 600, elektronski naslov: dpo@odilaw.com.
  • Če ne soglašate s splošnimi pogoji uporabe parkirišč, vključno z obdelavo vaših osebnih podatkov v skladu s temi splošnimi pogoji, prosimo, da parkirišče zapustite z vozilom v roku 15 (petnajst) minut po vstopu.